sufle

9 Temmuz 2011 Cumartesi
arada oluyo bana .... şerbetli ağır tatlılar sevmesemde üzerime bir tatlı krizi çökünce aklımdan çıkmak bilmiyor... hayır yani bir tatlınında tamamen tabağımda bittiğini görsem neyse.... dünden beri suflemi yapsam diye dört dönüyorum ... akşam oturdum netin başına bisürü tarife baktım .. yok yookkk bu kudurtucu kalori bonbardımanına yenilmeyecem dedim ... bugun öğleden sonra gene tarif bakarken buldum kendimi ... bir tanesi vardı ki  içinde şeker olmaması ve malzeme azlığı sebebiyle hemen gönlümü çaldı ...koştum mutfağa çırptım, pişirdim ve fırından çıkardım ...sonuç maf-i perişan .. kabarmadı ..acımı acı bi tadı oldu ve aynen çöpü boyladı ... durduk yere kahırlandım ... baktım o karabulut tepemden çekilmiyor bu sefer hakkını vereyim deyip ikinci bir tarifle gene mutfağa daldım .... hooopppp.... 5 dakkada beşiktaş... valla süper oldu .... tarif şu... ama  içindeki şelale havası için biraz daha az pişirmek gerekiyor sanki... bir de soğuyunca sönüyo .... üfleye üfleye kabarıkken yemenin zevkide bir başka.... üşenmeyin deneyin derim ... hayır yani her yağ bağlamış insan gibi biraz vicdan yaptımda... yandaş arıyorum kendime.... :)

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Hiiii. sufle delisiyimdir ben ve iyi bir sufle tarifi için az kıvranmadım bir ara.. biri denese de yapsam diyordum.. lakin başı sonu belli olmayan bir diyetteyim..

Nihan dedi ki...

afiyet olsun canım,iyi yapmışsın,vicdan yapma:)),diğer iki postuna da laf etmeden geçemeyeceğim...demlikteki kaktüsler süper...fincanların kitapların...:))

Adsız dedi ki...

hep tatlı hep tatlı..bi günde şöyle enginar, kereviz filan yapıp koy..pek sağlıklı beslenmiyorsun galiba ☺☺☺
edabellaa...♥

Rumisu dedi ki...

yaz bitsin, rejim bitsin, kesin denenecek :) ellerinize saglik :)

Yorum Gönder