vitrin

19 Şubat 2012 Pazar






9 yorum:

Nihan dedi ki...

çok güzelmiş..:))

eda bayraktar dedi ki...

cüzdan düşmanı gibi bir havası var..☻ nerede bu dükkan?

meral erdoğan dedi ki...

hiiiiiiiiiiiiiiiii. nereler buralar? cok heyecanlandim :)

kutupayusu dedi ki...

nihancım ben de vuruldum sorma ...
edacım ateş pahası ama seyri güzel ...
meralcan hiç güneşi olmayan bi havada ziyaret edilmiş bir şehir...ama bu vitrinler yok mu...ahhh ahh...kalbimi çaldı pek tabi...

Meral Erdoğan dedi ki...

iki gunde bir bakar oldum :) dogu avrupa sanki :) oyle mi kutupcanim?

kutupayusu dedi ki...

yok meralcanım ... artık bakma ... paris diyorum ve çekiliyorum ...hadi kalasın sağlıcakla ...

pastel dedi ki...

geçen akşam iş çıkışı dolaşıyoruz sevgiliyle.. bi magaza.. bi baykuş aldım elime.. baktım.. bi sagına bir soluna.. dedim tam kutupayusum'a göre..

kutupayusu dedi ki...

lady's yaaaa.... mcucuks...

NzN dedi ki...

amanın ne cici şeyler var o fotoların arasında öyle :)

Yorum Gönder