kırşehir

30 Aralık 2009 Çarşamba
bu hafta sonu kırşehirdeydim.....çok tadımlık bi zaman dilimiydi....ama genede el verdiğince gezdim....Ankara'yı geçince kırıkkale yolunu takip ediyosunuz ..kırıkkaleden sonra dağlar ve gözün alabildiğine düz anadolu topraklarıyla başbaşa kalıyosunuz.in cin hiç bir şey yok..şehrin iki otobüs firması mevcut ..mermerler truzim ve şanal kırşehir truzim ...şehre vardığınızda gayet sakin bi şehir sizi karşılıyo.... grand hotel terme de kaldım ben...4 yıldızlı sıcakmı sıcak bi hotel... merkezede 1 km uzaklıkta....merkezda cacabey camii ile türbesi ve ahi evran camii bulunmakta... camii ve türbe bakımından zengin bi yer...bu arada dikkatimi çekenler çok fazla hayrat var ...heryerde şıkır şıkır sular akıyor...çok fazla okul var ...düz lise,akşam lisesi,güzel sanatlar lisesi,anadolu lisesi,fen lisesi envai çeşit lise ve ilk öğretim okulu adım başı mevcut...eğitim şart diyen bi memleket anladığım kadarıyla...ee tabi birde ahi evran üniversitesi var ...genç nufus şehre enerji veriyor. dağlar şehri bi zırh gibi çevrelemiş... gökyüzü sanki orda bize daha yakın gibi..güneş çekildiği an keskin soğuk kendini hissettiyor...
gitmeden önce yaptığım minik araştırmama göre bi çok gezilecek yeri olmasına rağmen ben çok gezemedim...çuğun baraj gölü kenarındaki Göl restaurant önerebileceğim bir yer..hem manzarası çok güzel hemde leziz bi menüye sahip... ben bifteğine bayıldım..bi de balığını denemek lazım ...bu şehrin ayranlarıda mükemmel...her gittiğim yerde bol bol ayran içmekten kendimi alamadım ...bol bol foto çekmeye çalıştım... kısa zamanda yapabildiklerim bunlar...yolum kırşehire düşmez demeyin gidince bir yemek yemeden geçmeyin ...

0 yorum:

Yorum Gönder