kosmos

24 Nisan 2010 Cumartesi
herşeyin bir ilki vardır....bende ayıptır söylemesi ilk kez bir reha erdem filmine gittim...arkadaşım kian bütün filmlerini izlemiş..kosmosada beraber gidelim dedi...filmlerin konusu hakkında detaylı şeyler anlatmayı çok sevmiyorum izlemeyenlere hiç süprizi kalmıyor gibi geliyor ama bu filmde anlatacağım o kadar çok detay var ki anlatmamak için kendimi tutmaya çalışacağım...baş roldeki asıl adam battal öyle bildiğimiz sıradan ademoğullarından değil... kendi yaşam tarzını seçmiş...fazla söze gerek duymuyor ama ağzını her açtığında söylediklerine  katılmamak imkansız...her inancın ortak düşüncelerini battal kendinde toplamış...kendine kosmos diyor... yaşamda aşkı arıyor..aşk hastası olarak nitelendiriyor kendini...film boyunca küp şeker ve çay dışında yediği bir şeyi göremiyoruz...uyuduğuda muamma...çalışmayı emek harcamayı çıkar gözetmeyi reddediyor...tercihleri açısından bence tam bir kahraman kosmos...filmin  görüntüleri ve çekim açıları çok etkileyici...insanların acıları ve kaderleri hayvanlarla yüzleştirilmiş filmde..film boyunca arkada savaş sesleri duyuluyor bu da sizi devamlı diken üstünde tutuyor...ben filmi çok beğendim ...özellikle neptunle kosmosun aşkının zirveye ulaştığı, hayvansal içgüdüyle yaptıkları odadaki dansları diyecem; çok etkileyiciydi...bu arada sinemada 4 kişiydik hem de iş çıkış saati olmasına rağmen ...ben bu film desteğinizi bekliyor diyorum ..iyi seyirler ..
fragman için tıktık

0 yorum:

Yorum Gönder