süper

30 Kasım 2011 Çarşamba
hu huuuu ...
kimseler yok muuu .....
biliyorum çok boşladım buraları ama aklım buralarda kalmadı değil ...
insanın kendiyle didişmesi bitmiyorken birde hayat gelip tepenize biniyor ... eee ruh hali bu ...olabildiğince dalgalı ... hangi dalgayla savrulup nerde karaya vuracağı ,ne kadar dibe batacağı hiç belli olmuyor ...  işte bende gene ve gene dalgalandımda duruldum ... yapacak çok bişey yok ... güneşli günlerde gelecek ... kimbilir belki herşey bigün süper olur ... yada elimizdekiler en süperlerdir ... bugunu yaşayalım yarına allah kerim ...


8 yorum:

ayci dedi ki...

bende bi kaybolup tekrar ortaya çıkanlardan oldugum icin o yoklugu anlayabiliyorum.

Deli Anne dedi ki...

ay hoşgeldin arkadaşım.. ne güzel br parçayla da gelmişsin.. olsun varsın arada ses et, bir de güzel bir şarkı iliştir , yeter:)

Nihan dedi ki...

tabiki herşey güzel olacak canım..:))

Adsız dedi ki...

hu huu demekle olmuyorrrr
devamı gelir inşallah...
edabellaa...♥

lady dedi ki...

e sen yoksun, hemen hergun bitıkım var sayfana :s hatta az once şu sayfada seni anımsadım, onu gondermke için gelmiştim, iyi oldu seni de gördüm (sayılır) :))

http://www.etsy.com/treasury/OTQ3MTQzNXwxMTExMzUzMDIw/holiday-gift-guide-we-love-owls-gifts?ref=pr_treasury

Meral Erdoğan dedi ki...

özlüyorum kutupcanim. bilesin...

kutupayusu dedi ki...

aycicim bi anlayanımın olduğunu bilmek güzel

deli anne hoşbulduk.takipteyim ama bişeyler
yazamadım sana kusura kalma :)

nihancım sayaç sona erdi...başa sardık...bundan sonra daha güzel olur inşallah :(

edacım amin inşallah:)

lady beni şaşırttın..çok mutlu oldum..thanks :)

meralcanım özlenmek ne güzel :)saolasın ..mcuks

Fido dedi ki...

"Yaşanmış olan her ne ise, sadece yaşanabilecek olandır. Hiç bir şey, hem de hiç bir şey yaşadığımız şeyi değiştiremezdi. Yaşadığımızın içindeki en önemsiz saydığımız ayrıntıyı bile değiştiremeyiz. 'Şöyle yapsaydım, böyle olacaktı' gibi bir cümle yoktur. Hayır ne yaşandıysa, yaşanması gereken, yaşanabilecek olandır, dersimizi alalım ve ilerleyelim diye. Her ne kadar zihnimiz ve egomuz bunu kabul etmek istemese de, hayatımızda karşılaştığımız her olay mükemmeldir."

Sevgiler,

www.fido-land.blogspot.com

Yorum Gönder