karlandık

31 Ocak 2012 Salı
istanbul kar altında... tüm gün işyerinde durumu pek anlamasamda eve servisin kayma maceralarıyla gelince anladım ki durum vahim .. hele ki trakya ya bu kadar yakınken... allah sokakta kalanlara yardım etsin deyip eve geldim ,şükrettim halime ama  dışarıda oynayan çocukların sesini duyunca dayanamayıp kıyafetleri kuşanıp çıktım dışarı ...


bir de yanıma baykuşlarımı aldım ... onlarda istanbul'un kar kaplı haliyle tanışmalı dimi ama. .. her sene istanbul'a bu kadar kar nasip olmuyor ...hem foto da çekerim bi taş bisürü kuş yığınla kar... sonuç mu! sağ işaret parmağımı bikaç kare çektikten sonra hissetmemeye başladım ...sonrasında çok büyük yanma ve acı ... eve geldim gözlerim dolu,büyük bir telaşla... neyseki parmaklar işlevselliğini kazandı da şimdi postu yazabiliyorum ... gerçekten son bilmem kaç yılın en soğuk günü demişlerdi de inanmamıştım ... galiba doğru :) herzaman savunurum deneme-yanılma en doğru yöntemdir... süper öğretici oluyo... inanmıyosanız deneyin :)

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ahaha deneme-yanılma ha.. ben de avaremo modunda çıktım dışarıya bugün yazlık spor ayakkabılarla.. yıllardan sonra ilk kez parmaklarımı hissetmedim. şimdi geleli 12 saati geçmiş ancak hala kendine gelememiş halde yatıyorum yerimde..

ki ben moskova petersburg soğuğuna dayanmışım yani.

Biraz Şöyle Biraz Böyle dedi ki...

Saat 02:00 civarı, yolda kalan bir servise yardım için bizim servis de yol değiştirmek zorunda kaldı. Peki beklerken biz ne yaptık, çığlıklar ve kahkahalar eşliğinde kartopu oynadık :) Araca bindiğimizde ellerimizi hissetmiyorduk ama olsun çok keyifliydi...

Nihan dedi ki...

dün gece de bizim buralarda bir fırtına bir soğuk,dev ağaçlar yere yatıyordu o derece yani, kar gördümmü affetmem oynarım:)))harika görünüyor:))arkadaşın felaket öngörülüdür heheheheh

Yorum Gönder