alice

26 Ekim 2010 Salı
akşam işten çıktım ...bi yerlere uğradım .. o satten sonra üzerinede yağmur bastırınca geç bir saat olmasına rağmen çiçek gibi trafiğin göbeğinde kalakaldık ... direksiyon kişisi bulduğu sokaklara dalıp alternatif bir yol arayışına girmişken ben sağ koltuk insanı olarak evel evel sağa sola bakınıp tabela felan okuyarak vakit geçiriyordum ki bir ışıklı tabelayla kayboldum ... şöyleki; virajı dönerken önce vakfı yazısı geldi sonrada lice ... ben sandım ki a harfinin ışığı sönmüş ..ve dedimki kendi kendime o an ..vay be alice vakfı .... bi an bi sevinç kapladı içimi vay be herifler en sevdiğim masalın vakfını kurmuş oldum ..sonra iyide ne abuk nan napıyolar ki bu vakıfta tavşan felan mı yetiştiriyolar 69 dan tavşanmı yapıyolar... dernek, fan club felan olsa anlayacamda vakıf... tavşanları kim adına yetiştiriyolar gibi abuk bir silsileyle kayboldum ... ve sonra haaa lice vakfı olarak ayılıp puah diye salak sepelek kendime güldüm ...  ... acaba bu kafa beni kaç yaşıma kadar idare edecek merak ediyorum yaw....
evet var bende böle acayip eşleştirmeler... yıllarca önünden geçtiğim türk böbrek vakfınıda türk börek vakfı olarak okuyup inanmış yıllarca börek olarak benimsedikten sonra bi gün minibüsteki adamın türk böbrek vakfında inecem demesiyle ayılıp oha olmuştum ... hayır yani hiç mi sorgulamadın ey ademoğlu.. hayır hiç .. çünkü ben böreği çok severim ... olala....

5 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

evet Alice konusunda ben de böyle düşünürdüm kesin:)))süper fikir bir masalın vakfını kurmak.

yagmur dedi ki...

Turk borek vakfi da hic fena olmazdi hani!:)

Dolunay dedi ki...

alıce vakfına bendende destek :)

NzN dedi ki...

ahahaha kutup'cummm börek vakfına pek güldüm,alice vakfı ile de şenlendim....
ben de süper uydurur, garip garip birleştiririm ama ben o anda farkettiğim için seninki gibi destansı olmaz.
bundan dolayı göz doktoruna bile gittim ben :)

edabellaa dedi ki...

hu huu..ödülünüz var..bi bakar mısınız?

Yorum Gönder