i see you

7 Ocak 2010 Perşembe

hey hey..aleme uydum avatarı 3d olarak bende gördüm .....  2.5 saat görsel bi şölendi....bir saat daha uzasa naviceyi sökecektim...: ) film çok övülen bi film biliyorum ama konu klasik amerikan filmi olduğunu bize harbiden hissettiyor ve bu durum beni bayabiliyor....... yinede hoş vakit geçirdim ....onca masraf onca çalışma....film sektörüne devasal yatırımlar.....o kadar milyon dolarla acaba afrikada kaç aç doyar ... kaç çocuk okutulur..bilimde sağlıkta ne kadar yol alınır...dünya ve insanlık adına neler yapılabilinir....bence düşündürücü ...ama anlaşılan sinema dünyası 3d yi çok sevdi .... bende film öncesi bir 3d fragmanı izledim ki heyecanı şimdiden bastı....bir tim burton hayranı, hastası ve fanatiği olan ben şimdiden alice in wonderland ı görmek için sabırsızlanıyorum....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

alice'i 3D izlemek için sabırsızlığımız hakkaten tavan yaptı avatardan sonra özellikle! :)

Yorum Gönder