kek vakti

16 Ocak 2010 Cumartesi
bi kez daha anladım ki ben de bu takıntı ....yemek memek işlerinden anlamam...yemeğe bi misafir gelecekse içime bi hafta önceden sıkıntı basar ....salata yapayım masayı düzenleyeyim benim işim biter...misafirler bulduklarını yesinler işte...ama yemekten sonraya konu gelince hemen devreye giriyorum...kekler kurabiyeler yapayım bayılıyorum...resmen kek yapmaya fırsat kolluyorum..her fırsatta tarifleri değiştirmekte adetimdir..her seferinde heyecanlanıp şunuda koyayım bunuda ekleyeyim oluyorum...dün kuzen aradı..pazar kahvaltısına çağırdı...benimde kek yapmam için fırsat doğdu....kahvaltıda kek ne alaka demeyin...illaki sonra bi kahve içilecek...ee yanında kek lazım....yalanmı ama....diğer takıntımda kahve ama o çok daha vahim bi halde...o konuyu hiç açmayayım..işte kekim....fırından yeni çıktı.... yaban mersini ve damla çikolatalı.... missss.......

0 yorum:

Yorum Gönder