tersin karesi t2

18 Ocak 2010 Pazartesi
2 çeşit hayat var...migrenli hayat ve migrensiz hayat ....migrensiz hayat çocukluğuma tekabul ediyo ki pek bişey hatırlamam beklenemez.... 20 li yaşlardan sonra migrenli hayat başladı zaman içinde kabullendim..onla yaşamayı öğrendim..ya da buna inanmak istiyorum... bütün gece uyumadım ...ağrı nöbetlerinden birini bırakıp diğerini aldım ..kus kus kus midem acıdı ...suratımdaki tüm deriler arkaya doğru çekiyo...sanıyorum ki gözüm kafamın üstünde ağzım gözümün yerinde kulağım boynumda...saçmasapan bi his.....baktım saatin çalacağı yok kalkıp yüzümü yerleştireyim oldum.....uyuşuk beynimden bi eylem beklenmesi saçma olur ama...öle ne kadar oldu bilinmez yatakta oturup çoraplarıma bakarken buldum kendimi.. ...evde yalnızım .....hoooooo....kalk geç kalıyosun ....ne öle bön bön kaldın orda diyende yok...ne kadar kaldım bilmiyorum...vesonra çişe gidip klozette oturup öle bekledim..... beyinde bi yerden sonra iflas ediyo bütün gece eğilip kustuğun yere mıçını koyunca şaşıp kalıyo haliyle...sonra dişimi fırçalarken kendimi aynada görüp bakakalmışım....gördüğüme şaşırdım herhal...iki gözüm iki kulağım yerli yerinde enteresan.....işe gitmesem ne güzel olur ama o ihtimal geçerli olmadığından ss kuralı... kırk saat offf ne giycem ben şimdi....akşamada kar yağacakmış yedek çanta yapayımda fizandaki evime ulaşamassam şehirde kalırım muhabbetine çantaya tel kitap yedek kıyafet ıvır zıvır doldur..bi sürü fasafiso...evden çıkmam kaç oldu hiç bi fikrim yok....yola çıktım ki ptesi cehennemi başlamış...iki damla yağmur düşmüş kazalar peşpeşe....uzun olan yol sanki 10a katlamış....dedim bugün belli oldu ....budur yani....bugünü hiç yaşayasım yok ...yukardan bi güç gelip arabanın üstüne kanca taksa yukarı çekse salı sabahı aynı yere bıraksa olmazmıydı....şöle olmalıydı...bu meret benden bi saniye bile ayrılmıyo... hep bi ağrı var .ok.ama kriz olduğu günler harbi çekilmez oluyo... o günleri yaşamasam sonra ömrüme bonus olarak eklense ....hayır yani diğerlerinin migreni yok ...haksızlık değilmi bu..madem çekiyorum ben bu mereti bunun bi artısı olmalı ....belki var da ben bulamadım henüz..incemelerim sürecek....bi bok olmayacak diyen varsa şu an ağzının orta yerine sümsüğü yapıştırasım var ......geçte olsa iş yerine varmış bi pc başı insanı olarak hiç kıpırdamassam bugünü böle geçirebileceğimin telkinini verdikten sonra öğlene kadar idare ettim....yemek sonrası ofise dönüncede salkımı yuttum....patron kişisi kapıda beni bekliyodu....odamın kapısına kadar peşimden gelip içindeki tüm kin ve öfkeyi üzerime boca etti...acaba bana o sözleri sarfetmeden önce evde çalıştımı ....arka arkaya her konuda yerden yere..... tamam diyorum ..heee yaparım diyorum ...yok dolmuş herif....kocaman sesiyle hönkür hönkür tepemde ne kadar durdu bilmiyorum bi süre sonra dinlemedim ...valla kafamda sana yer yok diyesim var ama susuyorum....neyse bi süre sonra sakinleşti....öleee...bildiğin mutlu insan...eve gitmeden karısına telefon edip yavşayacak hale geldi adam yaw....hayır şu zmandada bana bak zaten migren beni benden almış ne dediğini anlamıyorum işinide al ben gidiyorum deyicek döt bendede yok .... bekliyorum adamın gitmesini....akşam 5 oldu ....her ptesi 3te giden adam hala ofiste...ama benden bu kadar...şu an itibariyle bozuyorum kendimi...çalışmıyorum yeter...sen orda otur ben blogumla dertleşiyorum ...6 da of düğmeme basar bugüne bi son vermesinide bilirim .......

1 yorum:

ayci dedi ki...

evet dogru.
iki hayat var. migrenli ve migrensiz olan.
ben 15 yasina kadar migrenliydim. simdi ise 10 yildir yok o velet.
galiba kabullendim. migrensiz yasamaya, kusmamaya, bayilmamaya, isik ve ses olunca delirmemeye alistim.
zor oldu ama oldu.

ve bence pazartesi sendromundan daha cok, sali cok daha itici bir gün.
sali nedir yani? elle tutulur birseyi yok.

pazartesi haftanin baslangici - iyi.
carsamba ortasi - mutlusundur. yari yoldasindir.
persembe - harika ve bir grafikerin en verimli günüdür.
cuma - acaip verimlisindir - harala harala calisirsin, haftasonu piskolojisi.

ama sali???
sali nedir yahu?
neyin nesidir? napar orda?

saliye bir anlam veremem hic bir zaman! ve sali günleri benim icin inanilmaz bunaltici gecer.
kaldi ki pazar günü bile bu kadar bunalmam.

Yorum Gönder