gece gece

19 Şubat 2010 Cuma
uzun bi aradan sonra niyahet akşam bi arkadaşımı evimde ağırlama fırsatım oldu ....yemek sonrası kurulduk tv karşısına patlattık mısırları filmleri seçmeye başladık....yanında getirdiği dvd lerin içinden 4 dalda altın portakal sahibi olan pazar isimli filmi seçtik ..yönetmeni ben hopkins....
1994 te doğuda bir kasabada geçiyor..kafasında 40 tilki dolaşan ne iş olsa yaparım abi yeterki köşeyi bugün döneyim diyen kahramanımızın değer yargılarının nasıl bi anda çöktüğünü ve çarkın nasıl döndüğünü anlatıyor....velhasılı hergün rastladığımız ve mantar gibi çoğalarak içimizde barındırdığımız bu tiplerin prototipi olarak alınmış bir karakter ve taklaları ....genel türkiye halleri...bizi bize anlatan bir film...
ikinci seçtiğimiz film ise biraz benim fırsatçılığımın kurbanı oldu ... ne zamandır acep tırsaymıyım diye cesaret edemediğim şu dünyayı sarsan gerilim filmi paranormal activity hooopppp listemin önüne gelip ee izlesekmi zaten iki kişiyiz nidalarıyla açıldı.....korku değilde daha çok eee deyip deyip gerim gerim gerilme durumları oldu ....10 bin dolarlık bütçeyle gayet iyi çekilmiş ve düşünülmüş film...bilinmeyenin ve açıklanamayanın cazibesi....film bitti horrr kafayı vurup yattım....sabaha kadar misler gibi uyumuşum en deliksizinden...banada böle bi aktivite musallat olduysa zamanında başedemeyip gitmiştir herhal.... :)bu türü sevenlerin çok beğeneceklerini düşünüyorum...şahsen ben beğendim ...


0 yorum:

Yorum Gönder