mim

25 Mart 2012 Pazar
kardeş blog pariseda beni mimlemiş (edabellaa nın kardeşi benimde kardeşim sayılır ) bana sorular kazık gibi geldi ama neyse... mim mimdir ... kolları bi sıvayayım ...
1- Kendini seviyor musun ?
kendimle ilişkim biraz karışık ...bazen bayılıyorum kendime bazende yok ol kurtul diyorum ... genelde iki farklı uçurum arasında gelip geçiyor ömrüm ...
 2- Yapmaktan hoşlandığın şeyler?
genelde tembellik yapmayı severim ...yattığım yerden herşeyin tam da istediğim gibi olduğunun hayallerini kurup sırıtmaya bayılırım ... yattığım yerden film izlemeyi ,kahve içmeyi,kitap okumayı çok severim ... bazende bi garip enerji patlaması yaşarım ... sokak sokak dolanıp yeni yerler keşmeyi ,fotoğraf çekmeyi de ayrı bi severim ....
 3- Hedeflerin nelerdir?
hayat naparsan yap bi süre sonra çok sıkıcı oluyo... tek hedefim sıkılmamak diyebilirim ...
 4-Nefret ettiğin şeyler?
ohooooooooooooooo... soruya gel ... şimdi yazmaya başlıyorum umarım hanfendi çizgimden çıkmam..
sabahın 8inde işyerinde beni görüp ölü gibi görünüyosun diyen amacını anlayamadığım tiplerden
ortada hiç bi sebep yokken sen kilomu aldın ,hamile misin, uykusuz musun göz altların çökmüş,makyaj yapsan daha iyi görünürsün,aslında topuklu ayakkabı giysen daha şık olursun,aaa neden yüzük takmıyosun ,çocuk yapmayı düşünmüyomusun,saçlarınımı boyattın ,aslında fön çektirince güzel oluyosun ,hastamısın diye soran hasta ruhlu insanlardan
tali yoldan anayola çıkıpta bir türlü gaza basmayan uyuzlardan
her dakka malı mülkü ,eğitimi,öz geçmişiyle övünen yaratıklardan
durduk yere çocuğunun boy boy fotolarını mail atanlardan
yüzünde gülümseme gözünde ışıkla karşımda beni küçümseyen cümleler kuran çarpık ağızlardan
iş yerlerinde canım , bitanem ,aşkım ,bebeğim gibi kelimeler kullanan yapmacık budalalardan
hayvanları ,çiçekleri ,doğayı sevmeyenlerden
bana dokunmayan yılan binyaşasıncılık yapan koyun kafalılardan
çocuklarını yarışatına çevirenlerden,çocuklarını döven annelerden,çocuklarını başkalarının çocuklarıyla karşılaştıranlardan
şehirde yaşamayı bilmeyen ama şehrin göbeğinde oturup ayakkabısını kapı önüne bırakanlardan, çamaşırlarını balkondan sarkıtanlardan,çöplerini çöp kovasına atamayanlardan, otoparkta arabaları aralıklı saçma sapan parkedenlerden
toplu taşımada kokan ,iten,sapıtan ,yükse sesle konuşanlardan
zengin koca budalalarından ,güzellikle kafayı bozmuşlardan,luks ev alınca sınıf atladığını zannedenlerden ,yalancılardan,sırtımdan vuranlardan,dedikoduculardan ,ikiyüzlülerden,egosu şişiklerden ,samimiyetsizlerden ,cimrilerden ,serdar ortaç,sibel can ,ajda pekkan sevenlerden hiç haz etmem deyip bu sorunun cevabını sollandırsam iyi olacak ....
 5- İlham aldığın kişiler?
düşündümde net bir isim bulamadım ... ama içimden annem demek geliyor :)
 6 -  Favori şarkıların , filmlerin , kitapların nelerdir ?
bu tür soruların cevapları hapasa değişiyor bende ... galiba ihtiyaca yönelik değiştiriyorum ... 
7- Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın ? Ölmeden önce yazdığı . Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu ?
okurdum
 8- Kendini tek cümleyle anlatabilir misin?
ama pariseda ... bu soru kazık ... boş bırakayımda notumu kır sen benim ....

bu mim de bitti .... pariseda ya teşekkür eder cevaplamak isteyenlere mim tüm sorularıyla devredilir ...
hadi kalın sağlıcakla : )

4 yorum:

Nihan dedi ki...

Nefret ettiklerimiz aynıymış canım...hehheh..iyi haftalar dilerim:=)

eda bayraktar dedi ki...

Esraaaa...sen benim copy paste*imsin...

Seda ile ilgili sonradan pişman olacağın şeyler söyleme bence ☺☺☺

lady dedi ki...

kutupayusum sunlara bak :)
http://www.bonvagon.com/Cute-Hoot-Havlu-P20179.aspx

kutupayusu dedi ki...

süperlerrrrr lady...
: )

Yorum Gönder