sorular-cevaplar

4 Mart 2012 Pazar
canım bloger arkadaşım biraz şöyle biraz böyle bikaç soruyu cevaplamamı istemiş .... çok çok çok geç bir cevaplama olacak.... affına sığınarak cevaplıyorum ...

En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb.?
film seyretmek ,seyrettiğim filmi anlatmak ,okuduğum kitabı anlatmak,gördüğüm rüyayı anlatmak,(galiba konuşmaya sebep arıyorum) fotoğraf çekmek, fotoğraf makinaları biriktirmek , kol saatleri, uzun uzun yolları aşmak, gezmek, öğrenmek, kek yapmak, kahve, kahvaltı, kahvaltı masasında uzun sohbetler etmek, tembellik, uyku, baykuşlar, baykuş bibloları biriktirmek, kargalar, kuşlar, kediler ve de köpekler, guguklu saatler, gravur, türk sanatları, resim, müzik, roman, sergiler, müzeler, iskandinavya tarzı, charlie brown, pembe panter, değiş tonton, sağa sola küçük şeyler çizmek, örgü örmek,evde vakit geçirmek, çiçeklerim, boğaz, vapurlar, simit, akide şekeri, pamuk helva ve kupalar ilk aklıma gelenler.... 
Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
içinde  sanat,moda,trend geçen her türlü link itinayla tıklanır...
En sevdiğin filmler veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?
Eyvahlar olsun ... bu soruyu cevaplamak benim için çok zor... kiminin bende bıraktığı tad kiminin görselliği,kiminin müziği,kiminin bende bıraktığı duygu  sebebiyle öyle çok film sayabilirim ki şu an ... bence hiçbirine haksızlık olmasın iyisimi bu soruyu pas geçeyim ben ...
 Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
 lomo makine, canlı müzik dinlemek istiyorum ,bi bilet ii gelebilir... bi de geçen hafta bi linkten baykuşlu tabaklar aldım hala gelmedi ... ölecem heyecandan ve meraktan yaw... 
Şu sıralar en çok dinlediğiniz üç şarkı?
büyük ev ablukadadan radyo eksen yayınını dinliyorum ... kafayı iice bozdum ... redd in 50-50 şarkısı ...wouter hamel in between şarkısı ...yael naim -new soul... (içinden la la la geçiyosa o şarkı güzeldir .. iddaa ediyorum)
aaaaaaa sorular bitmiş ... keşke daha önce cevaplasaymışım ...benden bu kadar.... hadi kalın sağlıcakla :)

0 yorum:

Yorum Gönder