yeğen

20 Mart 2012 Salı

-anne sen hasta olduğun günler arabayı ben kullanabilirim ...
-nasıl olacak o!
-tüm kuralları biliyorum ... gaz-fren ...kullanabilirim ...
(burada ben devreye giriyorum )
-peki boyun yetişecek mi ?
-eeeeee koltuğumu ön koltuğa koyacam
-peki ayağın gaza frene nasıl yetişecek
sessizlik..................
(babası devreye girer)
-sen en iyisi gaz pedalına taş koy
-ama baba kırmızı ışık arabalara yeşil ışık yayalara yanınca nolacak ...
?!
bu problemi çözdüğü an yollarda yeğenim .... istanbul bekle yetişecek :P

4 yorum:

Nihan dedi ki...

Yerim ama ben onu..:))

lady dedi ki...

Yegen baldan tatli yaa :) ben de yerim onu, isiririm hatta izin varsa :)))

ayci dedi ki...

yakında onada çözüm bulur gibime geliyor :)

Deli Anne dedi ki...

muhahhaha! yani işin can alıcı noktasını da çözünce yandık:)

Yorum Gönder