bir umut

10 Mart 2010 Çarşamba
cumartesi günü eve su almak için elemanı aradım ..gelen sucu dediki abla dışarda kar yağıyo...hadi canım daha neler..oha felan oldum ...pencereden baktım hakkaten lapa lapa kar yağıyooo...akşam oldu resmen evde rüzgarlar dolaşıyo ..mübarek ev değil perili köşk ...sabah gözümün içindeki güneşe uyandım ...panik atak cama doğru uzandım ki bahar sanki...hemen makinayı kaptığım gibi dışarı çıktım ...evet bahara dair bi kaç foto çektim ama sümüğüm dondu...hava ayazmı ayaz ellerim ceplerimde tutturduğum melodiyle eve tırıs tırıs döndüm ...ısıtmayan güneşmi olurmuş  ...bu dallarıda kandırmış beni kandırdığı gibi...işte o andan beri üşümekteyim ...ey bahar nerdesin ....bu kış bitmek bilmiyo yada bana öle geliyo...şu mevcut kış depresyonumun son demlerindeyim gibi bişey ..henüz içimdeki dallar çiçek açmasada köklerim toprakta....

3 yorum:

shineLikeastar dedi ki...

evet inanması imkansız. daha 2 hafta önce güneşler açtı. geçtiğimiz hafta da 2. cemre bile düştü. ama dışarı baktığımda içim üşüyo, dışarı çıktığımda ... neyse burayı geçiyorum (:
ne biçim cemre bu ben anlamadım. ama ananemle büyümenin bana kattığı bir klişesi var ki onu demeden geçemeyeceğim.
mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır :p

sevgiyle kal (:

kutupayusu dedi ki...

shinelikestar:kazmayı küreği bilmem ama hala kalın montlar kat kat kıyafetler sıkıldım yaw..
aylak kedi: renklenelim güzelleşelim...

Meral Erdoğan dedi ki...

ancak bu kadar guzel olurmus...

Yorum Gönder