son izlediklerim

30 Mart 2010 Salı
çok eğlenceli bir film olduğu kesin ...bazı diologları beni gülme krizine soktu .. evlenip çoluk çocuğa karışmış bir çift uzun yılların ardından boşanıyor ancak bir o kadar daha vakit geçmiş olmasına rağmen tekrar aralarında bir yakınlaşmanın içinde buluyorlar kendini...film bana korkma 50 den sonrada hayat var hem de daha ne istediğini bilen ipleri elinde olan bir hayat gibi müjdeli bir duygu bıraktı ..yaşayıp görecem : )....filmi kesinlikle öneriyorum....



dünya çapında ünlü bir yönetmen olan guido 9. filmi italy i çekecektir...ama ortada ne seneryo ne de bir fikir vardır...köşeye kıstırılmış halde içinde bulunduğu sıkıntılardan kurtulmaya çalışırken, onu baştan çıkararak kafasını karıştıran, anılarını harekete geçirerek, hayal gücüne yeni kapılar açan ve yaratıcılığını ön plana çıkaran bir sürü güzel kadınla olan ilişkilerini anlatır....tüm ünlüler bu filmde...hatunların hepsine bayıldım ..inanılmaz estetik ve seksi danslarla dolu müzikal tadında güzel bir film...






şu oscarlı filmi bir de ben izleyeyim geç olsada dedim ...kimseye önermiyorum ..inatla izledim ..inanılmaz moralimi bozdu ...çok etkileyici ve insanın içini acıtan bir öyküsü var ...film deyip geçemiyosunda biliyorsun son yıllarda basında bu tür hayatların bir çok örneği deşifre edildi ...hala zihnimden atmaya çalışıyorum ...

4 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

3 filmde elimde var izleyeyim en kısa zamanda :))

zizim bizim dedi ki...

precious çok fena :(

noraashira dedi ki...

It's complicated'taki home sweet home esprisine hala gülüyorum :)

Imge dedi ki...

Hepsiyle ilgili yorumlarına katılıyorum.. Precious beni de mahvetmişti bu arada..

Yorum Gönder