haftasonu filmleri

22 Mart 2010 Pazartesi

amerikan aile filmlerinden biri daha ...bu tür filmlerden sıkılmayanlar ve eddie seyretmek isteyenler için vasat ama eğlenceli  ailecek çoluk çocuk izlenecek türden ...sevgi çemberi  neşe pınarı tadında bir film..amma velakin eddie murphy nin kızını callandıran velet öyle şeker ki insanın hakkaten öyle olacağının garantisi olsa film bitmeden bir tane yapası geliyor... neyseki film bitince o hissiyatta bitiyor.... 


film festivaline gelmiş olup benim gidemeyip aklımda kalan film..öncelikle başroldeki hatun kişi carey mulligan a eridim bittim..bundan sonra kendisini başka filmlerdede izlemeyi umuyorum ...hakkaten süper bir iş çıkarmış..filmin konusunu nerden ele alırsan al ders veriyor...hakkaten okulmu, hayatmı ,eğitimmi, gençlikmi, şu anmı gelecekmi derken tüm bu konuları içiçe ve ince bir şekilde işlenmiş olarak buluyoruz... mekanlar ki özellikle paris,sonracığıma müzikler,kostumler hepsi izlettiriyor kendini...bence kaçırmayın

1 yorum:

noraashira dedi ki...

An education'daki kız sanırım Audrey Hepburn'ü canlandıracak, ya da hayatını oynayacak, falan filan, sevmiştim o filmi.

Yorum Gönder