bir yol hikayesi

1 Haziran 2010 Salı
hoppppp...evet döndüm ...tatildeydim şekerim : ) ...annemin deyimiyle tam mısmıl döndüm ... he he...bu mısmıl da ne diyosan yazayım hemen çok ekmeğini yemişliğim vardır....mısmıl nasıl olması gerekiyorsa öyle olmasıymış... eskiden annem odama gelip bu odanın dağınıklığından bıktım şimdi girip topluyosun geldiğimde mısmıl görmek istiyorum derdi giderdi ve geldiğinde milim kıpırdamamış olurdu...niye bu oda toplanmamış...eeee mısmıl ne bilmiyorum hem bu oda böylede olması gerektiği gibi bence...ahahhaa....allah bana benim gibi bir çocuk verirse mıçtığımın dik alası olur bu durum ...neyse konu neydi yaw....
hah tatilden geldim ...yaw en son ne zaman tatile gitmiştim hatırlamıyorum ama tatil süper bir olguymuş ... takrarını reca ediyorum en yakın tarihte...ilgililere duyurulur...uzun uzun anlatıpta üzerime bela,küfür negatif enerji çekmek istemem şahsen... ( çünkü ben bütün tatil postlarına içimden saydırıyordum ...pişman değilim gitmediğim her yer için gidenlere saydırmayı bir borç bilirim .)
neyse işte bir zamanlar iş yerinden çok sevdiğim arkadaşımın benim uyku sendromlarına ilişkin yok sen de bişey değilsin onu bırakta bak nolmuş bizim arkadaşa diye anlattığı bir olay vardı ..ben hadi canım başkası anlatsa inanmamda sende sallamassın bana bol keseden deyip hala şaibeli baktığım bir olayı anlatmıştı ...olay şu: bunun arkadaş tatile gidiyor arabasıyla..arabayı kendi kullanıyor yanında  karısı arkada küçük bebe ve kayınvalide şeklinde konumlanmışlar ...gece oluyor ve yol bitmiyor...bu arkadaşın arkadaşı da  uyur gezermiş... işte bir ara kafa düşüyor bir iç geçmesi oluyor ve arabanın kapısını açıp inip gidiyor..karısı direksiyonu ele geçirip can havliyle arabayı ve içindekileri kurtarsada koca kişisinin kafa göz dağılıyor haliyle...biliyorum şimdi insan buna oha yuh deve demeden geçemiyor ama olmuş işte..
şimdi biz şahsi bineğimizle uzun uzun yolları aşıpta ziv ziv gezdik felan ya.... dönüş yolunda radar varmış..sınır 70miş aşılmayacakmış... aldık cezamızı paşa paşa koyduk cebimize açtık müziğimizi kağnı hızıyla yol alıyoruz...ama ne yol almak ...bu yol bitmez dedim ben bir ara...evden yastığımı felan almışım...yumoş yumoş dayamışım kafayı ...koltuk yaymış kendini ben kendimi koltuğa yaymışım ..arada iki lak lak iki nakarat ilerliyomuş gibi yaparken  galiba uyumuşmuyum içimmi geçmiş böyle iki arada bir derede kalmışım... o an anlaşılan o...bana kalsa ben yola bakıyodum neyse işte bir eşşek kadar arı pat diye gelip üzerime sermiş olduğum hırkamın üzerine çakıldı...ben pek oralı olmadım ..genel tepkisizlik halimi koruyorum..bi de arıdan hiç korkmam...ama arı galiba o çarpmanın etkisiyle vızıldıyo ama tam da ayılamıyo yuvarlanıp kaldı....uçamıyo...sersemleşti garibim... arabayı kullanan sevgili kişisi, gözünün önünden geçip üzerime çakılan arıya karşı telaş yapıp bana dediki hemen dışarıya at, arı kendine  gelmeden .....ben naptım....arabanın kapısını açıp haydi sonra görüşürüz ben arıyı yola yatırıp suni teneffüs yaptırayım edasıyla kapıyı açtım iniyordum arabadan ki sevgili kişisi napıyosun yaww deyip kolumdan tuttuğu gibi beni kendine çekti ve ben kapıyı kapatıp uleyynnnn noluyo napıyorum ben şokuna girdim ...bön bön kaldım ..sonra  hırkayı topla camı aç ve silkele komutlarıyla görevimi tamamlamış bulunsamda bir süre ya inseydim kafa gözü bir dağıtsaydım ..vay be şokunu uzun km'lerce atamadım ...napalım insanlık hali işte..olmaz dememek lazımmış...bu da kayıtlara böyle geçe ...

4 yorum:

aikon dedi ki...

İşin içinde sen varsan olabilir diyorum...sevgili
kişisini de tebrik ediyorum , ALLAH dağına göre kar veriyor demek :)))

ŞuŞu dedi ki...

Şayet senin kafa hep böyleyse netekim okuduklarım aksini söylemiyor,Allah bir yastıkta kocatsın seni sevgilinle,bulmuşsun kaybetme derim adamı:D

Bu arada benimde tatile deli ihtiyacım var geçen sene tatile gitmeme 3 gün kala bir kalp ameliyatı geçirmem gerektiğini öğrenip bide üstüne ameliyat olup koskoca yazı Ankara da geçirmiş olmamdan dolayı acayip çekiyor canım bu sene.

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

şu an gülmekten ziyade haykırıyorum.acaba hangi efekt gülme seviyemi ifade eder,yazayım ama olmuyor.
gelelim gülmediğim kısma,naptın sen Kutup.Allah korumuş.geçmiş olsun.

kutupayusu dedi ki...

:p eyvallah
(şuşucum bu yaz herşeyi unutturacak güzellikte geçsin inş)

Yorum Gönder