case 39

9 Haziran 2010 Çarşamba
en sonunda soğuk dağ filmiyle oscarı cukka eden  renée zellweger’in aile hizmetleri dairesinin memuru emily ’i canlandırdığı bir korku demeyeyimde gerim gerim tırsma filmi... bu memure hanımın önüne gelen dosyada 10 yaşındaki bir kız çocuğunun ailesinden şiddet gördüğü şüphesi söz konusudur...bizim sarışın hatunda ne iş araştırayım der ve  film başlar.... gerilim filmi olması nedeniyle işler bir anda renk değiştiriyor.... en son orphan da bu kadar gerilmiştim...şu an resmen 10-12 yaş kız çocuklarını görünce içim ürperiyor... benim o yaş grubuna bakış açım değişti resmen... şu an bana bu yaş grubundan bir kız çocuğu gelip merhaba dese ne istersen yaparım ama sakın bana zarar verme cevabı verebilirim ...  tam orphanı unutmuşken buyrun bir perçin daha...izleyemek isteyenlere bol gerilimler ....ben unutmaya çalışıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder