en son izlediklerim

26 Nisan 2010 Pazartesi
leonardo dicaprio ve mark ruffalo nun  oyunculukları gerçekten iyi bu filmde...dicaprio nun oyunculuğundan pek haz etmesemde bu filmde zirve yapmış bence..filmin konusu çok basit bir şekilde başlasada malum işler öyle gelişmiyor...aslında kurgusu ve çekimleri çok güzel...50li yılların detaylarını çok sevdim ..hemen başta anlaşılmasada filmin sonu anlaşılıyor keşke o gizemi koruyabilseymiş film ama genede güzel..sıkmıyor ve sürükleyici... çok büyük bir dram yatıyor olaylara sebebiyet veren ve insan zihninin kendine nasıl sonsuz inceliklerde oyunlar oynadığına en güzel örneklerden biri bu film herhal ..kitabıda varmış ama ben okumadım..

sandra bullock un oscar kazandığı film....sandra hanım çok şahane bir oyunculuk mu sergilemiş...bence hayır...galiba konunun büyüsüne kaptırılmış bir ödül ... konu gerçek hayattan alınmış .. evsiz bir çocukken iyi bir aile tarafından büyütülerek  NFL'de en iyi oyuncu seçilen Michael Oher'in hayatı anlatılıyor..koca mike' ın bakışlarıda insanın içine işliyor hani yani... gene büyük bir dram ..filmdeki favori adamım koca mike 'ın erkek kadreşi rolundeki jae head oldu... adam olacak çocuk 7 sinden belli olurmuş diyelim ve filmide böylelikle geçelim..




dünyaya bişeyler olmuş nolmuş bilemedim ben ... atmosferde bi olay var herhal ...bitki yok ..yemek yok ..hava soğuk ..açlıktan ve sefaletten eşkiyalar ve hatta yamyamlar türemiş..bu hengamenin içinde ülkenin kuzeyinden güneyine denize ulaşmaya çalışan baba-oğul'un yol boyunca başına gelenler anlatılıyor...çocuğu olanların izlemesini hiç önermiyorum ...çok duygusal an var insanın kalbini delen ... bütün o drama rağmen baba oğulun arasındaki bağ ve oyunculukları açısından illaki izlenmeli ..gözlerim dola dola izlememe rağmen çok beğendim ...öneriyorum..




george clooney varsa izlenmeden geçilemeyecek bir filmdir zaten..bu adam yaşlandıkça daha da bi karizma mı oluyor ne..film çok sürükleyici ...eğlenceli ..öyle akıp gidiyor... sonunu kesinlikle beklemiyodum ...final süpriz... tam pazar gecesi sinaması tadında..ii seyirler

0 yorum:

Yorum Gönder